Thursday 30 December 2010

Photoshoot with Edast Boutique - Part II

Assalamualaikum ;)

Kita berjumpa lagi di segmen ke2 bersama saya, Fatin Liyana! Jadi sekarang mari kita usha gambaq-gambaq yang ada. Banyak sebenarnya gambaq yang ada, tapi aku upload yang mana aku berkenan jaa. Yang tak berkenan tu toksah dok kalut. Duduk diam diam dalam folder paham dak?



muka takda perasaan adalah kemahiran aku yang terunggul :')



dari ribbon ke shawl ke inner ke baju ke cincin ke rantai. suma boleh dibeli di edast boutique!



 Inspired by Yuna !



 Loike this pic ;)



 Buat cover album okay tak? Tapi takde album pon, nyanyi karok pon lontaran suara goyah -__-



 Bunga-bunga cinta teehee *mood gewwwdikk*



 emo. hiris nadi dengan razor.



 eh bukan ke dah upload gambar yang pakai baju biru ni tadi? ye btol tu rakan2. tapi sebab aku suka sangat dengan gambaq ni maka aku upload 2 kali.



eh gambaq ni pon dah upload. yang bunga-bunga cinta tu kan? SALAH. cuba scroll balik dan tengok warna cardigan. berbeda bukan? ;)


Apepon aku nak ucapkan ribuan terima kasih kat butik Edast sebab bagi pengalaman yang bukan main indah in the world kat aku hehe...dapat duit, dapat accessories, dapat inners & shawls satu beg, dapat cardigans, dapat overall wahhh macam2 edast bagi. Tapi yang paling penting, dapat pengalaman jadi model Edast yang pertama :) Murah rezeki aku, syukur alhamdulillah ! Semoga business Edast semakin maju !

Korang boleh on9 shopping di Edast. Atau datang jer kat kedai dorang di no10G, jalan 18/35, Taman Sri Serdang, Serdang untuk dapatkan product2 yang aku pakai. Kalau nak tengok gambar yang lain, boleh tengok kat fanpage Edast. Gambar lain ada jugak pada photoG safwan & faiz. Usha facebook dorang k. Mana tau korang ada nak pakai khidmat photography diorang ke kan :) boleh la kolling2 hehe.

Facebook Safwan & Faiz. Sila click sini tau. 


Thank you for reading this entry !

No comments:

Post a Comment