Tuesday 7 December 2010

Terima kasih !!

Assalamualaikum !


Semalam aku telah captured satu benda yang menarik :)


honeykoyuki dah ada 10k fans sekarang yay ! thanks semua i love you muah muah :) ya i know i sound so bambi here tapi dude wa tengah gembira ni teehee. Kenapa aku gembira? Sebab aku ni pon manusia biasa jugak, gembira tengok blog sendiri makin ramai visitors. Yelah aku ni blogger biase2 jer, cerita pon benda biase2 jer, tak rajen blogwalking pulak tu, comments pon tak sempat reply wuwuwu tapi walaupun aku macam tu, korang still tak putus2 bagi comments yang menggembirakan hatiku ini ! Thanks alot korang semua! Seriously it meant alot to me :)



Ini pon nak print screen ke kecoh la ko ! hehe aku ni memang minah kepochi kalo engko nak tau :') Anyway, this is the highest numbers of visitors who read my blog at one time. Ever! Banyak tu bagi aku !! Thanks korang thanks sangat-sangat ! Allah je yang boleh balas jasa baik korang semua.




Pernah tak korang tertanya-tanya? Siapa Fatin Liyana itu, asal orang baca blog dia? Dia modelkah? Hanis Zalikha tu aku tau la dia model, lagipon dia pernah masuk MDG :') Oleh itu, aku dengan merendah dirinya mengaku bahawa aku hanyalah seorang

  • Fulltime student di Bandung yang suka blogging kalau ada masa lebih. 
  • Disamping itu, setiap kali balik Malaysia, aku akan jadi part time businesswoman untuk menanggung segala perbelanjaan aku di Malaysia( thats why korang akan nampak aku jual2 product kat blog ni kan!) 
  • Aku juga buat photoshoot setiap kali balik cuti namun aku bukanlah seorang model bertauliah 
  • Selain itu, aku menjana wang saku daripada nuffnang & advertorial dari boutique2 yang membayar aku supaya advertise product diorang dalam blog ini.



Mintak maaf diatas segala kekurangan. Sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah dan yang buruk itu datang dari saya sendiri. Thank you for your support through out my blogging years. It has been great & wonderful to meet you girls & guys out there :) Saya tak pernah mengganggap diri sendiri macam  hebat/diva/otai ke apa, cuma nak lahirkan rasa gembira sebab masa mula-mula tulis blog ni pon, I started from zero. Without your support, I seriously couldn't achieve this far, ALONE. And yes, the biggest thanks goes to every single reader of HoneyKoyuki yay ! :)

Thank you for reading this entry !

No comments:

Post a Comment