Monday 6 December 2010

Mana zackzukhairi pergi eh?

Assalamualaikum


Hi hi its me again ! Sorrylah orang demam memang emo sikit teehee.. Anyway, kalau aku sebut nama ZackZukhairi mesti korang suma kenal kan? Yelah sapa tak kenal dengan blogger yang best ni. Aku suka & respect sangat dengan zack ni. Bagi aku zack adalah seorang blogger yang sangat ikhlas & dedikasi bila dia hasilkan satu artwork. Now you tell me who doesn't love zack's comic strip? Comel kan? Hee suke suke..


bulih ko ekau lukih macam si zack lukih niaa?



Aku mula kenal zack ni tahun ni jugak. Masa tu dia ada comment kat blog aku. Lepas aku usha entry dia 2 - 3 bijik barulah aku pasan yang brader ni duduk dekat gila dengan ghumah aku haha. Oghang somban den niaa! Kalau korang nak tau aku selalu gila pegi pasar malam kat area rumah zack ni. Okay rakyat Taman Desa Rhu sila berbangga. Aku macam gila tak percaya, brader ni duduk dekat giler kot. Mamak yang dia slalu lepak pon adelah mamak yang sama di mana aku selalu take away ( haha ayah aku kata org pompuan tak elok lepak mamak). Pernah dengar Salma Beevi dekat corner Megaway tu? Situla bro! Ok jangan excited sangat, sapa pernah lepak Salma Beevi boleh tinggalkan komen lepas ni.


Haa tapi zack ni study kat jepun la. Susah nak jumpa dia. Tapi aku macam bangga la, blogger terkenal ni adalah stok jalan sikamat, 70400. Same ngan gwa tuu.. Idop noghori! Mana tak bangga, follower blog dia jer dah boleh buat bala tentera. Fanpages dia jangan cakapla, 44k kau, dah boleh la bikin kerajaan sendiri kalau dia nak (-__-). Yang lagi buat aku suprise tu, adik dia junior aku masa kat SBP dulu. No wonder la bila aku tengok muka zack aku terasa khayal. Rasa macam pernah tengok. Oh no !! Mozac muka lu ngan abang lu memang sebijik la! 


Sebelum aku masuk SBPIS, aku sekolah kat sekolah harian SMKDHMR. Sekolah zack pulak memang depan jerlah sekolah aku. Dulu dia SASER, sebelom SASER dia sekolah STAD. Kalau korang nak tau, STAD dengan SASER ni sebelah menyebelah jer. Aku pon tak paham asal dia apply sekolah yang jaraknya tak sampai 500m (-__-)


Yang aku respect pasal zack ni, dia seorang yang peramah & low profile. Lek je an. Dia komen2 ngan aku pon sengal-sengal jer an. Tapi skang dah 3 bulan dia tak update blog. Dengar cerita dia ada masalah. Kesian pulak kat zack ni. Yela biasa tengok dia happy2, bahan aku sana sini, tengok2 dia tengah bersedih. Walaupun tak tau apa problem dia, tapi aku sebagai member dia, aku sentiasa mendoakan dia yang terbaek ;) Aku tau dia boleh handle benda benda camni, gpon tunang dia, cik Ita ada :) Im sure cik Ita will take a very good care of you.



Aku ngan member-member bukak pose dengan zack kat Seremban 2 itu hari. 




Scary betol muka aku. Macam aku lelaki dia perempuan -__-



 Bro siyes wa indu kat lu. Kawen jangan lupa jemput den. All the best bro !


p/s : tak sabar nak merasa nasi minyak zack & cik ita ;)
p/s/s : indu giler nak baca entry si zack ni. who's with me?
p/s/s/s : siyes tak sangka idop aku ni berkaitan dengan si zack. what a small world phew!


Thank you for reading this entry !

No comments:

Post a Comment