Friday 3 December 2010

Kenapa kenapa?

Assalamualaikum.


Eh hi. aku update lagi. Tapi kali ni brief jer janji janji hehe :)

Ingat tak pasal BLOG PILIHAN MALAYSIA yang aku dok gebang itu hari? Gile kentang wey korang memang did a great job. Blog picisan in telah berjaya mendapat 1300++ undian sekaligus mendapat Top1 (nak jugak letak perkataan top tu kan haha) dalam kategori Blog Personal Wanita Pilihan. Aku sangat-sangat berterima kasih kat korang semua sebab susah-susah & sanggup vote untuk aku. Ko ingat senang-senang ke nak vote untuk orang yang tak dikenali/tak rapat? Thats why aku respect gila dengan korang. Thanks weyh siryes! Rasa macam nak hadiahkan korang bulan & bintang di langit sebab free. wakakaka

TAPI

Hari tu, peringkat pertama. Sekarang ada peringkat kedua. Yang aku tak paham tu, kita compete lagi dengan orang yang sama -__- . wuwu penat je dapat undian tinggi2 ritu..ibarat macam back to point zero  la kan. Kecewa la macam ni... tapi takpelah at least makin ramai yang datang blog ni lately. And at least jugak, aku tau yang korang semua memang berhati murni. Thanks thanks thanks & thanks!! Itu pon aku dah cukup-cukup bersyukur tau :)

TAPI

In case if you insist to vote for me, (haha boleh ke insist?) sila teruskan niat murni anda. IDK why tapi adrenaline aku macam mengalir deras, rasa macam tengah masuk pertandingan spelling bee. LOL. At first macam ok, tapi lepas masuk 2nd stage ni, aku macam berdebar2 haha...lame giler ! malu malu..hee kalau korang rasa macam nak vote boleh click link kat bawah tau ;)




vote Fatin Liyana for Blog Personal Wanita Pilihan
click HERE


tapi ingat aku tak paksa tau..undi kalau korang rasa aku layak jer ;) Thank you so much again for everything! Korang buat aku lagi semangat nak tulis entry hari hari teehee...

Thank you for reading this entry !

No comments:

Post a Comment