Tuesday 28 December 2010

Photoshoot with CarlSamsudin & MelRomeo - Teaser

Hi assalamualaikum !

Entry kali ni pendek je sebab tak rajin nak tulis panjang-panjang. Jadi hari ini aku telah keluar photoshoot dengan Carl & Melz di Seremban (saja taknak upload gambar diorang, nanti entry lain aku upload la haha). Diorang ni blogger otai. Mesti korang kenal kan :)?

Sebab aku kepochi tak sabar nak upload gambar, maka aku buat entry teaser ni dulu. Gambar dalam ni sume raw, tak edit. Carl janji nak edit lelawa. So kiranya, korang boleh tengok la tahap ke-power-an carl meng-edit dengan membandingkan gambar yang ini & gambar yang akan datang.



 menunggu dengan risau




 termenung dengan risau




 membuat muka innocent padahal nakal macam puaka -__-.



menghirup udara segar dengan innocent



keliru samaada nak risau ke nak marah. tengah confuse nak pilih perasaan yang mana satu.



Oh yeah. photoshoot kali ni saje jer buat muka sedih2. Mencari kelainan la kan. Lepas tu aku pakai pastel color. Ala-ala korea gitewww. Eh bukan ke korang jugak yang kata, muka aku ada iras-iras korea. Kan aku dah terperasan. Terus buat photoshoot theme korea/pastel. Over tak aku? HAHAHA. Saje capslock kan gelak tu supaya korang bagi penegasan sikit bila ketawa tu.  Nanti aku upload pulak gambar yang Carl edit. Tapi dia tak edit lagi sebab dia tengah tulih thesis. Saba yo lah kannn....teehee.

p/s: sorry kite jarang update blog lately! gomenne! suke sgt dok mesia sampai malas nak online hehe

Thank you for reading this entry !

No comments:

Post a Comment