Sunday 2 January 2011

Hometown Friends :)

Assalamualaikum

Kalau orang tanya, biasa ko lepak kat mana weyh? Aku susah nak jawab. Sebab apa? Sebabnya aku bukan jenis yang spend satu hari untuk keluar makan-makan blah blah. Paling pun, aku pergi photoshoot, in between atau after photoshoot baru aku singgah makan atau shopping kat mana-mana yang dekat. Kiranya, bila balik mesia, aku hanya spend duit untuk minyak/tol & makan sikit2. Kadang-kadang pon orang yang belanja. So memang tak banyak pakai duit la kan.

Tapi semalam, aku berniat untuk jumpa kawan-kawan lama. Aku ni dulu selalu pindah-pindah sekolah, kawan ramai. Sampai aku terkeliru yang mana satu. Tapi aku ingatlah rupa diorang. Cuma nak ingat nama tu ada susah sikitlah :P



Kawan kitorang, Farahin nikah hehe..tapi tak sempat nak tangkap gambar dengan dia. Dia pegi nyorok dalam ghumah masa orang surau datang. Mungkin dia cemas tengok lebai berkopiah kot haha. Kengkawan yang cantik2 ni same sekolah, tapi tak sama kelas dengan aku.



Lepas tu pergi wedding kat umah Alip. Alip futboller tu hehe..Lama gila tak jumpa dia ! Tapi bukan dia kahwin la, akak dia yang kahwin. Lawa macam aida aris muka kakak dia. Tapi muka alip sikit pon tak macam akak dia. Mungkin faktor rambut mempengaruhi -___-


Kemudian terjumpa NOH HUJAN. Noh hujan la sangat kan hehe...Ni Epul.. Epul ni la yang jadi photoG peribadi masa aku ikot konvoi N9 menang Piala Malaysia 2009 lepas hehe... Tq Epul!



Lepas tu Datin bawak aku pergi Tesco Extra yang baru bukak tu..kononnye nak bagi aku rasa Coolblog lah. Tapi biasaje aku rasa. Takdelah sedap. Takdelah tak sedap... And then kitorang saje jelah tepon si Zack ni ajak nak jumpa, skali dia cakap dia ada jugak kat Tesco :) Memang rezekilah kan..teehee.. Kitorang jumpa kejap je. Tapi sempatla bahan-membahan & anjeng-menganjeng :')



Datinku yang comey. Nilah hometown friend yang paling kerap aku jumpa setiap kali cuti! Sebab dialah, aku dapat jumpa ramai kawan-kawan lama hehe...maceh datin ! makan chicken chop leklok yo :')


Cakap-cakap pasal kahwin, pastu teringat la kat seorang jejaka kachak keluaran tempatan ni, katanya nak kahwin january ni. Tapi tarikh tak tau bila. Kitorang cuba hubungi dia sebab datin plan nak datang wedding dia (wakil bagi pihak aku sob sob) hehe tapi dia tak angkat phone pulak. Biasalah orang femes mana nak kawan dengan blogger.. haha ayat nak tacing je kannn LOL

Aku ada buat video mengarut masa dalam kereta hehe...tengokla..tapi gedik la aku dalam ni. Macam mintak pelempang pon ada..Tapi just bergurau je ni, suka-suka. Ala girls just wanna have fun la ~ chillax okay ! Harap takde sapa butthurt tau! Kpd zaquan & ayu dont worry, korang memang pasangan da bomb! Sama-sama hensem sama-sama lawa. Semoga jodoh berpanjangan hingga ke anak cucu cicit & seterusnya hehe... Datin & I sentiasa doakan u ollz berbahagia ;)


disclaimer - 0:44 lelaki dalam gambar bukan zaquan tetapi seorang lelaki kacak yang menuntut di UIA. Jeng jeng jeng....tanya datin sebab tu handphone dia, aku tak terlibat haha !


Thank you for reading this entry !

No comments:

Post a Comment