Saturday 22 January 2011

Zaquan Adha & Ayu Raudhah awwww sho shweeet

Assalamualaikum


Dulu kan, aku tak pernah suka atau syok kat laki melayu ( i mean celebrity la). Peh ayat nak bongkak ini pompuan teehee. Taste aku memula jepun-jepun, then korea-korea lepas tu aku beralih arah suka kat omputih. Laki yang bagi aku hot stuff dulu adalah Ashton Kutcher. Sebab muka die encem pastu body dia smokin' hot. Dude siyeslah aku tertarik kat laki yang body die lawa hehe. Tapi xmola ketak-ketak macam sazali bina badan tu. Tu dah over ok. Aku tengok dia aku yang ketaq lutut ang tau.


Namun, entah dimana silapnya, pada suatu hari, aku ternampak Zaquan Adha secara live di kedai ghoti canai area semban. Masa tu aku datang breakfast dengan family. Aku bukan layan pon liga super kejadah ni, so aku tak kenal pon si zaquan ni. Tapi aku macam familiar sebab dulu aku ingat dak zaquan ni pernah main tok team mesia lawan myteam dulu.


Lepas terjumpa dia tu memangla aku minat kat dia haha! Suka gila aku kat dia ni. First time tu aku minat laki melayu. Orang lain sibuk dok nganjeng aku sebab aku minat kat dia tapi apa ada hal. Best apa perasaan meminati lelaki kachak ni. Rasa dunia ni sungguh comel! Dulu aku kalo bosan-bosan, aku akan google pasal dia hahahaha. Lepas dah tau satu fakta menarik pasal dia, nanti aku gembira. Cis sungguh naive!


Dan sekarang Zaquan dah kawin dengan gf dia Ayu~~ Sangat cantik wedding dorang ni! Aku suka giler tang pelamin masa malam berinai & resepsi tu. Sangat angelic & suci & all those good stuff hehe. Dah la sama-sama cantik sama-sama hensem. Ditambah pula duit dak zaquan ni memang banyak. Memang masyuk a wedding dorang ni. Dunia sekarang ni, asal ada duit, semua boleh jalan.



bersama kyky the monkey. comel gila depa ni dah mcm artis hollywood dah hee


menangis tengok pelamin yang maha cantik ini !


tak biasa pulak tengok zaquan rambut tak spike.


Photography team sangat smart. Skin tone nampak sangat flawless.Plus ayu sangat cantek! Suka tengok dia senyum heee...


inilah pelamin malam berinai yang aku suka gilerrrr tuuu omjayyy!


Tengok zaquan kawen, aku pulak yang rasa nak kawen. Ah paling pon lagi 5 taon baru aku dapat kawen. Lameeenyewww nyampahhhh. Hehe mintak-mintak aku dijodohkan dengan lelaki yang tinggi imannya, akhlaknya, budi bahasanya, & hartanya. Apepon, tahniah buat pasangan mempelai ini. Semoga melayari bahtera perkahwinan ini dengan penuh kesabaran & tolak ansur. Eh betul ke ayat aku ni? Layankan je aa hee. Yang penting suka gile tengok dak Zaquan & Ayu ni. Best kan bercinta pastu teros kawen. Dapat hidup dengan orang yang kita sayang. Jeles I tau =)


Lepas ni takleh ah aku dok terkinja-kinja kat dak zaquan ni. Dah jadi laki orang. Takmau aku kena cop bukan-bukan. Aku kena set target baru nih *dahi kerut* kahkahkah (ketawa berdekah-dekah)

p/s: pictures from official photography team Piccalasso
p/s/s: tengok zaquan bela kyky, aku rasa macam nak bela aligator lah. cukup rare tak?


Thank you for reading this entry !

No comments:

Post a Comment