Friday 7 January 2011

Homemade chocolate untuk yang tersayang :)

Assalamualaikum.



Biasanya, kita selalu bagi orang yang kita sayang hadiah chocolate. Sebab chocolate tu macam lambang kasih sayang. Lambang honesty giteww :). Tak kiralah bagi kat mak ke ayah ke kawan baik ke ehem2 ke suami ke isteri ke ahh tak kisah lah yang penting korang tak bagi musuh korang chocolate kan? Haha!

Tapi biasa orang asek bagi cadbury takpon kalau nak standard sikit, bagi ferrero rocher takpon hershey's. Ala macam typical la kan asek dapat chocolate brand same jer. Hidup ni kena la ada kepelbagaian kan. Tapi takpe. Hari ni aku nak kenalkan korang dengan 100% HOMEMADE CHOCOLATE yang paling sedap & comeyy in the world!



Tadaaaa! Itu dia Chocolazad :) 100% homemade chocolate. Siryes comel giler! Ingat cupcakes je boleh comel? Chocolate pon boleh la.



Yang best pasal chocolazad ini ialah, chocolate depa ni custom made. Angpa boleh pilih sendiri nak bentuk apa, perisa apa, inti apa, & warna apa. Mak aih kuasa memilih terletak 100% di tangan anda !



Ini honey koyuki punyewww hikhik ada love2 & bunge2. Seswai la dengan jiwa perempuan ai ni.



    
Chocolate dia tebal kot! Aku bukan nak kipas lah, tapi rasa dia siryes sedap. Ala-ala cadbury. Yang bunge ni filling dia almond. My favvy :) Sudahlah comel, sedap pula. Nak nangis a camni!



Chocolate ni datang sekali dengan box ;) Kira presentation dia memang suitable lah untuk buat gift untuk yang tersayang kan! Harga pon murah. Yang aku punya ni ada 35 biji, harga baru RM40. Korang boleh pilih nak 35, 24, 12, 9 atau 4 biji. Harga dari RM6-RM40. Siryes berbaloi!



Chocolazad juga ada menyediakan card ucapan ala-ala bookmark untuk korang luahkan isi hati korang kat si penerima. Hehe comel. Boleh la bagi kat secret admire kan. Confirm si penerima terharu lantas membalas hadiah korang dengan 8 kotak chocolate of 35 pieces! Tak mainlah 4 pieces kannn haha!

Jangan lupa usha chocolazad untuk futher information :) Happy shopping!

p/s: this is a paid advertorial.
Thank you for reading this entry !

No comments:

Post a Comment