Saturday 22 January 2011

Eh aku ke tu yang kua metro 18/1/2011?

Assalamualaikum


Pada suatu petang yang hening, sewaktu aku tengah mengunyah permen (permen tu means gule2 dalam bahasa indon) sambil berborak kencang bersama teman-teman sekelas, aku diterperanjatkan oleh suara Ema yang nyaring bak halilintar.

Sambil menunjukkan screen blackberrynya yang semakin lusuh dimamah usia, dia berkata ' Tin, sejak bila kau jadi cover cerpen dalam sokkabau Metro ni?????'



Bukan main lagi, siap tambah air mata =') padahal gambar ori takde airmata pon.



Time kasih kat AteynBella yang sudi tag gambar ni kat FB aku. Sudahlah begitu, dia juga buat entry pasal ni. Siap tindankan gambau ori sebelah gambau illustration youu. Ibarat macam main game 'Spot The Difference'. Haha!


Aku ingat malas la nak kecoh tapi ramai pulak yang perasan & tanya pasal illustration ni kat FS aku. So terpaksalah aku buat press conference & mengaku gambar tu gambar aku LOL (statement bajet apekah!) Tapi aku taktau pon sapa punye keje yang illustrate gambar aku ni. Kalau aku tau memang aku mintak duit royalti la kan. Boleh la aku beli perhiasaan royal selangor buat adiah besday mak aku hehe


p/s: jiwa-jiwa yang bergurindam. adekah jiwa aku tengah bergurindam sekarang? omjayyy ! ROTFLMAO

Thank you for reading this entry !

No comments:

Post a Comment