Tuesday 12 October 2010

Print-screen teehee!

Assalamualaikum pembuka bicara ;)


Pehh pembuka bicara tuuu...memang bagusla budak ni hee..sungguh beradap dan mementingkan adat-adat ketimuran. Bila cakap macam ni aku rasa macam nak pakai baju kebaya pulak. Ecehh over sangat aku ni, baru cakap 3 patah perkataan dah nak pakai kebaya. Acane tu? T__T Hehe apepon aku nak cakap thank you sangat-sangat kat rakan-rakan yang wish gudluck kat wall FB aku !!

Anyway, pekse tadi sungguh mencabar & menyiksakan. Berpeluh, berhongeh macam baghu lopeh maen bola kek stadium paroi tu haa. Memang takdo maso nak paling kepalo ke kighi & kanan la kan. Dapek yo koghoteh pekso, kopalo tunduk & terus jawab yo. Naek bopinaaa mato den. Okay mesti lidah korang terbelit-belitkan baca kan hehe ! Esok ada paper lagi, wish me luck people ;)

Oh ya kembali ke tujuan utama aku buat entry ni, sebenarnya kan, aku baru tau camna nak buat print screen kat MacBook hehe malu malu. Macbook ni dia lain sikit sebab dia takde print screen button macam lappy-lappy lain. Saje je kan macbook ni konon exclusive! Anyway, for MacBook user, untuk buat printscreen, all you have to do is just tekan

command - shift -3

and voila !

 Gambar takde kaitan. Ini earphone baru yeahhhhh :)) memang dah lame nak cari earphone baru sebab yang lama tu dah terkopek-kopek sakit betol telinga aku! Earphone ni aku beli dengan harga yang murah dari Nua! Sian Nua, dia baru beli earphone ni & tak guna pon lagi sekali mp3 dia rosak hee... Rp110k jerrr! Tolongla cakap aku manusia beruntung..tolong..




 Tengok! Aku dah pandai print screen dah sekarang hee...bangga bangga. Oh my baby formspring yang telah lama di-neglect-kan. Sorry kakak bz la yunk...(comel tak bahasakan diri kakak dengan formspring) Zoom in to know how many pending questions I have! ...mungkin disebabkan muka aku kelihatan seperti kakak-kakak receptionist kot, sebab tu ramai yang bertanya hee..



Ececeh FB pon sebok nak printscreen jugak ye. ok ok meh kakak printscreenkan awk yeee hee



Oh well, I gotta go. Nak hafal anatomy. Take care people! Jaga kesihatan ye sebab sekarang musim demam. Walaupun bila demam nanti boleh bermanja-manja dengan orang tersayang dan mengambil kesempatan untuk demand hadiah yang comel2 & makanan yang sedap2 tapi demam tidak bagus untuk kesihatan tahu :) 

Thank you for reading this entry !

No comments:

Post a Comment