Wednesday 27 October 2010

Makan katjapiring & main game token pon gembira.

Assalamualaikum

Keajaiban telah berlaku kepada diri aku tapi nantilah aku cerita dalam entry lain ye hehe. Ok semalam aku tido satu jam jer, pastu terus pergi exam OSCE pukul 7 pagi. Lepas dah habis-habis semua, dalam pukul 3.30 petang macam tu aku pergi fetch Wan & Fido kat maulana and Amal & Zub kat sukawening. Kalau korang nak tau, nilah member study group aku teehee. Ada lagi 2 orang senanye, Jaa & Tety tapi dorang berdua tak dapat follow so kitorang pergi berlima je :) Kitorang plan nak makan mahal kat ParisVanJava & kebetulan ada  ice-skating rink baru bukak, so kitorang rasa macam tak senang duduk pulak kalau tak tunjukkn bakat berskating masing-masing (baca : bakat menjatuhkan diri) 



itu zubb itu amal ;) kanak-kanak riang gembira



si kakak sedang berbincang secara serius dengan brader-brader berkenaan dengan lokasi untuk matekedarah.



sebelum itu, aku terjumpa KITTY CASTLE !! OHEMMMMJIII omeyomeyomey anyonyoynyoynyo! (pastikan perasaan selaras dengan mimik muka)



Kami membuat keputusan untuk makan di KatjaPiring. Ntah hape bende le name camtu T___T. Bajet unik. Eh apesal yang aku tak puas hati sangat dengan nama dia hahaha. Anyway, restoran ni serve Malay-Peranakan Cuisine! Bukan senang nak jumpa makanan Melayu kat indon tau, itu pasal gembira sangat sampai gambar vibrate.



Member study group bagus gila dorang serahkan kuasa veto kat aku untuk memilih menu !! Hee memanglah aku pilih semua yang ada lambang topi tukang masak & lambang thumbs up tu. Korang pasankan ade icon kecik sebelah nama menu tu kononnye chef recommended la. Berguna jugak icon tu untuk noob macam kitorang ni teehee.



Nak order yang ada gunung jer kannnn



kailan ikan masin & nyonya style fried gurame !



ayam bakar bumbu rujak & tom yam seafood ! yang ni sedap sangat amal makan sampai terkeluar2 sideburn dari tudung wakakakakaka jangan marah amal :P



ok sesi makan dah tamat. semua gembira sambil mengusap perut kesayangan :)



kemudian sesi mengusap dada pula... (-____-)



Lepas dah kenyang, kitorang pergi Jonas Studio. Jonas ni macam purikira tapi studio size! Hee template dia comel sangat. Nanti gambar dah siap, aku upload yer :)



Sebelum sampai di ice skating rink, ternampak pula STOMP ala-ala DDR. Tiba-tiba terpengaruh lantas fight 1 game dengan Fido. Tapi aku kalah wuwuwuwuwuwu...jahat jahat diskriminasi wanita...



Sebab kalah main STOMP maka pergi ajak Amal lawan gendang. Memang aku pilih nak 1on1 dengan Amal sebab Amal tak reti main. Akibatnya aku menang dengan hebatnya hahahahahahahaha baru la puas hati aku :P



Mula-mula main sikit jer tiba tiba nafsu menguasai diri masing-masing, dorang main tak hengat dunia! Main basket, main basket main ice hockey, main stomp, main stomp, main gendang, main gendang & main gendang. Kira berapa kali kitorang men benda yang sama?? Kerana kelalaian kami, maka kami sampai di ice skating rink pukul 9.30mlm. Tapi tapi tapi .. dia tutup pukul 10mlm wuwuwuw.. conclusion ringkas : gendang & stomp berpuaka!



Kerana sedih tak dapat main ice-skating maka kami terjumpa decoration tok halloween ni..maka mereka pon main sorok2 di belakang hantu...bajet best...LOL



oh itu saja! template sudah ditukar yay ;) anyway header itu temporary saja sementara aku tunggu header baru siap. Tapi header ni comelkan? Hadiah dari pembaca blog yang bernama Myravea! Hee link dia ada kat tepi ni :) macehhhh! oh ya, holiday aku dah start teeeeeheeee.


Thank you for reading this entry !

No comments:

Post a Comment