Wednesday 20 October 2010

Welcome to my crib!

Assalamualaikum.

Ha hari ni kepala aku rasa macam bengal sket. Pasai pa? pasai aku dah tidoq berejam-rejam lamanya ibarat seorang bayi yang comel teehee...ok jangan muntah jangan benci. i sayang u ollz muaahhh! haha.. Anyway, oral examination yang sangat-sangat digeruni telah berlalu pergi, yang tinggal kini hanyalah osce (skills) & paper comprehension :)) jadi bolehlah relax sikit & study perlahan-lahan. Oh ya, hari ni aku nak bawak angpa suma ke bilik aku hee..bilik aku burok ja..rumah sewa la katakan hee..kat sini memang takda hostel ka kolej ka. Style kat sini memang kena dok luaq. Merit ang 100 ka 0 ka sama ja, suma kena cari rumah sendiri. Malas cakap banyak, jom usha gambaq!


- -  - welcome to my crib yawww !! ( lagu latar - justin timberlake sexy back ) - - - 


 
teehee...kata-kata semangat untuk exam SOCA (oral exam) !!



cases to be reviewed !! 



komik yang aku baca dari mula aku bangun sampai la aku tidoq pastu ulang lagi sampai muntah !! 
( komik keee heee )



hee saja ja ni..buku system-system dulu..takda kaitan dengan exam kali ni :)



hehe beg sekolah yang dibelikan oleh ibu ketika first year! macam budak2 seh aku, teruja tgk beg ni tapi takde duet pastu pakse ibu belikan wakakakaka



 my window my window i love my window sbb udara bandung sangat freezing cold ;))) welcome to mama raining season!



 chargers & wires are kept in one small box which i got it for free sebab beli susu kat griya ! griya tu macam giant la kat malaysia.



bedside lamp yang sangat comel pemberian orang hehe



 baru ganti comforter yang baru dibuka dari plastic laundry :)) so wangiii !



 my ever cozyyy bed ! lepas blajaq macam nak gila, landing atas ni. peeehhhh memang terbaek..


 masa makan layan dvd! dvd sangat murah kat sini teehee... dah la banyak cita best2. takda astro pon xpa, beli ja dvd hee ;))



 dan yang paling penting, baby yang tercomel !! baby sentiasa teman kakak study hee sebenarnya engkau takdela teman sangat, engkau tido je kan kan kan XDDD



anyonyonyo omey omey baby punye bed sebelah je bed kakak, malam2 baby naek atas katil tdo ngan kakak. how cute is that??



there you go ;) you've seen enuff? bilik korang camna pulak? mesti lg comel kan hee..! rajen2 kemas bilik ye anak dara, bangun pagi harus tegangkan cadar & basuh pinggan mangkuk yang semalam punye tau..jangan malas! (peringatan untuk diri sendiri juga). All pics were taken just now except gambar aku yang atas ni. Take care !

Thank you for reading this entry !

No comments:

Post a Comment