Tuesday 3 May 2011

Risau

Assalamualaikum =)

Selama ni kalau aku pergi jalan-jalan kat Bandung takde siapa pon heran dengan aku. Pakai lah pelik macam mana pon, konfem takde sapa approach and say Hi to me. Disebabkan itu aku selalu berkelakuan pelik di public seperti menari-menari sambil berjalan, makan sambil melepet di seat restaurant, dan makan ice cream tumpah lap kat baju. Apa ada hal? No one knows you buddy.

Tapi semalam, sewaktu aku berjalan-jalan di Melaka, ada beberapa girls yang baik hati approached aku. Weyh siryes kat Bandung tak pernah pon orang tegur aku. Aku macam cemas omg what should I say, aku nak nampak baik tak sombong ya know all those good impression tapi at last aku macam awkward tak tau nak cakap apa. Aku macam totally blank. Dayuum loser.. Baiklah, lepas ni aku harus belajar bagaimana mahu bertegur sapa di public! Siapa ada bikin skrip? Boleh aku hafal je.

p/s : Special thanks to gadis tinggi yang study di utem dgn kwnnye + gadis spectacle dengan mama yg cantik + gadis riang bercontact lens seperti tiger. Korang semua sangat comels, sampai I lupa nama korang hehe tapi korang jangan lupa comment entry ni ye hehe!

Thank you for reading this entry !

No comments:

Post a Comment