Sunday 8 May 2011

Tokens Of Appreciation

Assalamualaikum :)

Entri ini aku buat untuk berterima kasih kepada sesetengah pihak yang telah membantu aku. Takde apa yang aku boleh buat kecuali promote perniagaan mereka di blog aku ni hehe. Pertama sekali aku nak berterima kasih kat Atiqah kerana telah sponsor chocolate untuk party itu hari. Chocolate dia sangat sedap & comel. Sesuai sangat kalau korang nak buat birthday party ke, teatime ke etc. Atiqah telah sponsor 5 boxes of 4 pieces & 1 box of 35 pieces. Yang 4 pieces tu aku jadikan doorgift for my guests. Siap ada nama diorang lagi dekat chocolate tu tau. Yeah I know how to please people =P


Aza, Iya, Nani, Ema & M.E



 Aku pilih roses yang berwarna putih & liliac sebab aku bajet nak pastel tapi tulisan FL tu aku tersalah pilih colour terus jadi colourful dah tak pastel dah =')

Kalau korang berminat untuk membuat party & nak chocolate terpampang dengan nama sendiri supaya kelihatan ohsem macam aku, boleh lah tempah di www.homemadechoc.com



 Red Velvet  & Moist Chocolate Cupcakes topped with pastel decorations!


Comel bukan cuppies nii geramnye geramnye. Cuppies ni disponsor sebanyak 30 biji oleh ShadiahCouture! Yang menariknya, kak Shadiah naik KTM ke Seremban untuk hantar cuppies haha. Yang lagi menarik, kak Shadiah sebenarnya bukan jual cuppies pon tapi dia ada blogshop yang jual shawl & pakaian macam abaya, kaftan etc. Sangat cantik okay kaftan dia!

Kalau korang terasa nak beli silalah beli di sini ! onlinehijab2u.blogspot.com


Dan aku juga nak ucapkan ribuan terima kasih kepada Annas Easkey sebab annas sangat baik dengan aku =') Like seriously, aku dapat bbm dari Annas yang tertulis, adik I got a job for you, shoot dengan boutique, what's your price? I will try to get it for you! Padahal aku tak pernah suruh pon dia carikan or apa-apa, sebab aku sekarang dah malas nak pergi photoshoot semua. Thanks alot Annas!

Annas jugak selalu update pasal project X kat aku mesti sebab dia tau aku ni jenis yang tak alert, tak check inbox, notification semua hehe... And pasal project X ni, aku seriously tak yakin dengan dengan diri sendiri. Im just hoping that Annas will teach me how to strike a good pose or how to control my smile semua! Ingat senang ke nak senyum dengan braces? Ibarat macam duri dalam daging tahu? Hahaha apa pon, nantikan kemunculan project X. Tolong jangan gelakkan aku kalau pose aku cam harem. *crossed fingers*

Next time kalau Annas buat project lain, korang semua jangan lupa join ok! akulelakidialelaki.blogspot.com

Thank you for reading this entry !

No comments:

Post a Comment