Thursday 7 April 2011

Farewell HighTea With MARA

Assalamualaikum









Masih tinggal lebih kurang 3 minggu di bumi bandung...kemudian aku akan kembali ke tanah air untuk selamanya :') ..... Semalam Pn Uyun dari Pejabat Mara Jakarta datang untuk meraikan kepulangan kami. Kami buat hightea kecik-kecik je. Kuih-muih semua student-student yang buat sendiri. Cuma lauk-lauk tempah katering. Aku tak buat kuih pon sebab aku tak reti buat kuih hehe..


Terima kasih tidak terhingga kepada pihak Mara kerana telah memberi kami peluang untuk menimba pengalaman hidup di negara orang selama 3 tahun .....


Sedihnya... tak dapat makan bakso dorongan yang sedap petang-petang lagi... tak dapat langgar trafic light sesuka hati lagi... tak dapat dengar orang ngamen menyanyi masa naik angkot lagi .... =')

update : Disebabkan saya under Twinning Program UKM-UNPAD, maka lepas ni saya akan menjalani clinical phase di PPUKM selama 3 tahun. Total pengajian saya adalah 6 tahun. Thanks a bunch kepada yang wish, omjayy sempat merasa diri ni cam penting kejap hekhek. Virtually hug*

Thank you for reading this entry !

No comments:

Post a Comment