Saturday 24 October 2009

Last Day

Assalamualaikum !
Haa jwb jwb xjwb dose (teringat mase dajah 6 dulu haha)

Oh yeah yesterday was the last day for our NBSS. NBSS = Neuro Behaviour Sensory System. Of course aku gembire tapi bile dah abeh NBSS ni maksudnye exam nak dekatlah. Haa yang itu ak xsuka. xsuka xsuka.
Exam kitorang xde mon study week. Alah kalo ade pon mcm la ak boleh jadi tekun sepanjang2 minggu tu. *--*


Yesterday, for skillslab, kitorang buat Visual Acuity Test! Familiar x? Ala test yang mcm korang nak buat spec tuh :)


Ayu x aku? Sile muntah sekarang haha

Anyway my first paper will be on the 29th of October. Wish me luck ! Haaa lupe la, aku nak belagak ni. kat rumah aku kan ade kuih gulung yang warne ijau tu, ade 8! Fara buat smalam, aku tukang gulung jeh. Smalam Fara makan 1, ema mkn 1/2 & aku mon mkn 1/2. Jadi ade lagi 6~ wek wek jgn jeles rakyat sukawening & rakyat maulana
babaaaaiii !

No comments:

Post a Comment