Thursday 8 October 2009

Takut tapi geram. Cuak tapi marah

Aku dan qish..kami rakyat Malaysia yang teraniaya di Indonesia. (Muka kami membuktikan segalanya)


Assalamualaikum sume

Hari ni 8hb Oktober. Tarikh yang digembar gemburkan oleh media Indonesia untuk menyerang Malaysia. Aku siyes takut gak senanye, takut lak dorang buat link ngan org Indon kat Malaysia nak parang2 orang awam ke hancurkan tandas awam ke ataupun bercuti ke Awana Genting.Eh bukan bukan. Aku pon takut gak, kalo org Indon belasah kitorang beramai2 kat sni..serius aku rasa xda keadilan dan keamanan dok sni. Kalau depa belasah aku, dah patah braces aku, sapa nak ganti? Aku pasang braces ni mahal ang taw dak...

Aku ade bace, dorang dah siapkan 1500 bala tentera (mmg bawak bala btol la) dan 200 org kebal. Org kebal ni maksud dia bukanlah ang lempaq batu kat muka dia, tp dia xsakit, steady ja tapi maksud dia org yang ada ilmu hitam tu. Bodoo betoi la depa ni dok kalut pakai black magic suma. Depa bajet kita xda hero2 tempatan ka? Jgnla lupa bahawa kita ada Ayah Pin dan Mona Fendy. Ayah Pin bawak konco2 dia kang bagi mnum air kaki dia, ha trus org Indon 1Malaysia ngan kita hahhahahaha. Mona Fendy walaupun da mati, tapi roh dia ttp rakyat Malaysia yang cintakan negara.

Depa ni xsedaq2 lagi dgn gempa sana sini, bencana siti situ sana sini. Xpernah nk serik. Aku nak ja ckp 'padan muka angpa, dpt bencana sbb angpa bodoh xda akai nak pikiaq'. Tapi aku takut plak, sbb aku pon duduk kat Indon gak & aku pon xbrape nak pandai haha. Pastu aku takut nak ckp besaq sbb takut tuhan balas kat Malaysia disebabkn dilancangan mulut aku ni

Aku xpuas hati betoi la depa habaq yang kita claim Tarian Pendet tu budaya kita. Nama pon xsedap ada hati ingat kita nak curi budaya dia. Kalau betoi la kita dok curi budaya dia, dah lama dah aku sewenang-wenangnya menari-nari tarian pendet tu di 1Utama xpon Pavillion. (Poyo gler pdhal zapin pon xreti) hahahha

Susah btoi la aku nak tidoq malam skang ni. Dok pikiaq takut depa bakaq keta aku ka..simbah cat kat rumah aku ka..xpon kejaq aku bukan sbb nak dptkn tandatangan aku tapi nak bagi penangan kat aku hahaha...aku rasa xselamat langsung dok kat sni..mana kapal terbang TUDM? Meh la landing Bandung..ambik kami pelajar Unpad plak. Tiket AirAsia bukanlah murah sangat sekarang ni.


p/s: Kwn2 doakan keselamatan aku disini. Kalau aku selamat, maka aku dapat bayar internet tiap bulan, maka dapatlah aku berblog. Oleh itu korang suma dpt baca blog aku. Ak taw korang suka baca blog ak kn?? ha apa lagi..doakan la laju2 tata!Add Image

No comments:

Post a Comment