Sunday 11 October 2009

Eh betol ke ko dak medic?

Happy Sunday everybody!

Aku paling xsuka hari ahad sbb esoknye dah isnin. Pastu hari ahad slalu cm panas xde angin. Xbest btoi. Tapi aku bknlah nk ckp psl hri ahad, aku nak korang tgk gambar ni and evaluate. Pehh cam skills lab pulak de evaluation bagai. Zassss!



Del ngan aku. Korang pecaye tak kalo aku ckp aku dak medic? Huh byk org tak caye. siot tol. Bajet dak medic kene skema2 ke,memakai kaca mata berbingkai besar dan membaca buku2 ilmiah !$&&%$$*!!

Walaupun muka aku tidak kelihatan spt seorng doktor, tapi pencapaian aku ketika tahun pertama agak hbat juga tahu. Aku juga berani menyuntik tikus intraperitoneal tanpa ragu2 *membuat muka sombong* hahahaha


Haa..ni plak member aku nursuraya aini (sebut nursuraya tu laju2 sbb name die bersmbung, aini tu sebut lambat sikit, sbb terpisah dgn nursuraya hahaha pnjang gile explanation aku).

Anyway cube tgk apa yg ada kat tgn suraya tu?? DUNHILL 20 kot...isy isy sile bagi keterangan lanjut kat balai ek...

da la jap g nak g openhouse. babai!

No comments:

Post a Comment