Monday 26 October 2009

Sleep Over at 76

Hi assalamualaikum !


Pada suatu hari yang hening,
Sheqa telah mengajak aku untuk join study grup
yang anggotanye terdiri drpd 13 org pompuan..
cm Morning Musume pon ade.xpon Super Junior versi pondan haha..
So aku sbgai 'tok mak' yang berjaye telah membawa konco2 yang terdiri daripada Fara & Ema ke Maulana iaitu tempat dimana perbincangan GodMother akan berlangsung.


Sesungguhnye jalan untuk ke Maulana itu sgtlah mencabar dan berliku2. Ditambah pula dgn suasana yang gelap glitter (perlukah eja cmni?).Banyak pula lori2 transformers berkeliaran. Skill memanduku skali lagi diuji dgn meletakkn tauhu sumedang dlm boot kete ala mcm cite Initial D tu ..pastu..zzzzz...cite sambung lenkali la penulis mcm mls nak smbung, tp nak delete syg sbb da tulis pnjang hahaha...

ala tgk gamba jom!

Time kasih fadz sbb bagi aku tido atas katil ko yang empuk dan comel! malam tu aku tido dgn su.. Kalo nak taw su ni JUARA. Juara apa?? Hahaha bangge siot pat tdo ngan su!



Bukti aku study secara serious


Aku gembira btoi dapat spend weekend kat umah 76 (Fadz,Su & Fifa).
Sbb umah dorang sgt comel, toilet bersih dan banyak makanan. Haha aku dtg2 jeh Fifa da bagi makan spagetti. Abes study grup, dapat makan benjo ngan mempelam. Pastu aku dpt stay up sampai kol 2 ! (Kalo kat umah ak tdo kol 9mlm...)
Pastu the next day, aku gi umah Wan & Fido sbb de study group, skali lagi aku pat makan mihun sup. sdap sdap. Sblom tu kan, Sheqa dtg umah Su, jadi aku dpt makan nasi lemak yang dimasak oleh Sheqa & Nisa. Besh gler..pastu Su rajen gle buat cucur bawang yang ade ayam. Aku mkn byk sdap sdap!! Thanks korang~ hee Fadz telah membelikan aku jambu air kat Paun, maka Fifa tlh menyumbangkn kuah rojak Mak Bee untuk dimakan bersame2 jambu tersebut. Sdap sungguh!! Heaven btol..


Hee aku sbgai pencinta makanan berase gembire krn sepanjang weekend dpt makan makanan yang sedap2 secara gratissss!
Time kasih rumah 76, 75, 74!

Asfiq akak rindu asfiq la.

No comments:

Post a Comment