Sunday 7 February 2010

Hari ahad yang biase-biase saje.

Hi Hi Hi Hi Hi. Lame kan aku tak update. Yelah takde idea lah nak update apa. Daripada aku dok merapu meraban baik aku mendiamkan diri dan men-stalk blog blog kalian. Ha saspen tak? blog siapakah yang aku stalk? adakah blog kamu? ya kamu. ataw kamu? ataw mungkin jack & the bean stalk? jawapannya BeautifulNara. ha ha ha. best woh tengok gossip kat situ. Boleh tgk gamba fasha sandha isap rokok. gambar rebecca nur islam pakai baju kain tak cukup heee...Ya Allah terok prangai..haha anak sapa lah ni...

Anyway, how's ur sunday best tak? Mulai hari ini dan minggu2 yang berikutnye aku akan start semula study group dengan golongan bijak pandai. aha agak sedih disitu sebab hari ahad tak dapat lepak-lepak lagi depan lappy seperti insan yang tidak berguna. (-_-). Hari ahad perlu dipenuhi dengan aktiviti membaca buku-buku ilmiah supaya tidak kedengaran bengap sangat apabila aktiviti diskusi dijalankan :) haha poyo sangat ni....xpe xpe i try i try



peneman setia ketika menelaah pelajaran. shuffle ja..xdak wet nak beli ipod touch haha..


Tadikan, lepas study group, pergi try makan kat kedai steak yang baru je bukak dekat Sukawening bersama Jaa, Wan & Fido. Boleh tahan. Yang best harganya murahhh banget loo~ cuman Rp9000 = rm3 :').



aha duduk kat indon baju pon dah macam minah indon wahahha...sua kotak2 baju biru striking, beg merah & helmet yang visornye dah longgar..oh ye selipar tu Farah punye..pinjam haha..naek moto je senang. Jalan kat indon ni kecik, sesak sakit jantung aku.


haa oklah. hari tu kan aku kene denda sebab datang kelas lambat. Otai mmg la datang lambat. apelah. takkan lah nak datang awal. sungguh tak style. hahaha otai tak otai lecturer tu halau tak kasik masuk. aku tak kesah aku p makan lah lepas tu. datang-datang rupenye kene denda buat summary lecture yang dia ajar tadi dan kena buat essay why a doctor shouldn't come late to hospital. Haisy. mana aku ingat nak tulis karangan camna. Tulis blog aku pandailah. :') oklah nak tulih essay ni babai.

No comments:

Post a Comment