Sunday 14 February 2010

"cOntesT sErLaHkAn DiRiMu"



Salam. Sebenarnya cik pinky pwincess dah lame ajak join contest dia ni. Memang nak join sebab hadiah dia best dan mahal hehehe..Tapi sebab xde gambar yang menarik jadi postpone dululah hehe...anyway baiknye la hati cik pwincess kite ni ;) Kalau aku yang buat contest aku bagi slurpee yang large tu je tok tmpat pertame. Yang slurpee medium tu tok tmpat kedua je. Hahaha. ok patotlah aku tak buat contest :')

K k kembali serius. Kalau korang nak tau lebih lanjut boleh pergi kat blog cik pwincess taw.
Click je URL ni okayh.

Ok gambar yang dihantar ada tiga. Cik pwincess kata hantar gambar yang korang rasa menyerlah tak kiralah close up ke, full body ke half body ke yang penting bukan bob the builder (ok ini aku tokok tambah haha).


mata tu 'menyerlah' sebab sembab haha.


gambar ni menyerlah sebab kaki tak simetri.


Ini paling ok kot :P cik pwincess sile pilih yang mane satu berkenan dihati !


~ ~ ~ Masalah kulit yang dihadapi ~ ~ ~

Saya mempunyai kulit yang agak kering dan tone warna yang tidak sekata. Kadang-kadang kulit saya menggelupas juga. Saya selalu kena pakai moisturizer banyak-banyak. Saya ni suka berjimat cermat jadi saya merasakan yang kalau pakai moisturizer banyak-banyak tu adalah satu pembaziran yang tidak patut. Saya sangat mengharapkan kulit yang halus serta glowing tanpa perlu membazir. Adakah cik pwincess boleh membantu saya? -gadis buntu :)


~ ~ saya dapat tau contest ini dari cik pinkypwincess sendiri ~~

No comments:

Post a Comment