Wednesday 17 February 2010

Beli shades baru pon nak buat entry T_T

Met sore ibuk-ibuk bapak-bapak siapa yang punya anak bilang aku aku yang tengah malu sama teman-temanku kerna cuma diriku yang tak laku-laku. yuk kita nyanyi bareng-bareng !! ok itu hanyalah lirik sahaja. sekali lagi ya. kali ini betul punya :') met sore semuaaaa!!

Gini dech..kmaren itu kan gue ada update status di fesbuk..gue bilang yang gue ada beli shades baru..tapi ngapain ya ga ada seorang pun dari kalian yang comment?? aduh..bikin gue malu sendiri nih..sebell ah.. terus gue mikirin..ya udah ga pa pa, biarin aja gue upload fotonya di blog gue!


oh hr ini gue pake purple-black. foto sblum pake shades.
imut bukan? (imut=comel) hahaha


sesudah pake shades. aduh persis kayak BCL nih..
jgn bilang ama BCL ya..soalnya dia tu temen gue..ga enak donk...


oh hari ni agak tensen kerana kerja banyak. rindu boyfriend rindu keluarga juga. maka terhasillah entry ini tanpa disedari. mintak maaf jika anda rasa saya amat menjengkelkan dan perasan goddess habis. sila jangan segan meng-hobin belakang saya jika anda terjumpa saya di simpang sedang minum es buah atau sedang berator menunggu lumpiah basah. bye :')

No comments:

Post a Comment