Wednesday 9 March 2011

I should watch National Geographic more often.

Hi & Assalamualaikum.

Hari tu aku pegi zoo dengan budak-budak ni. Dah tiga tahun duduk kat bandung barulah tau bandung ada zoo. Ok ye aku memang loser sebab aku takde tv kat sini. So general knowledge aku memang tahap dasar, ya i know:').  So yeah, masa jalan-jalan tengok binatang, tetiba aku nampak beruang. Aku kagum sebab aku rasa macam susah je nak jumpa bear in person? Ok macam nak jumpe bieber la plak in person bagai. Teddy bear tak termasuk.


Aku : OMjayyyyy that's a polar bearrr !
Sheqa : Mana?
Aku : Tuuuuuu ada banyak giler! Jom pegi tengok dekat-dekat *sambil berlari-lari*
Sheqa : .............................. That's a sun bear. Kita duduk dekat bandung okay.

Aku : Fine.



Guys, inilah sunbear. According to Wikipedia, they can be found primarily in the tropical rainforest of Southeast Asia.



Kecoh la der. Kitorang barulah polarbear. BOOO !



Ingat. Lainkali pegi zoo jangan buat malu diri sendiri hehe.
p/s : Hmm just wondering, Winnie the pooh bear apa pulak? Dia bear kan? Ke bukan. Gosh I feel like a loser.


Thank you for reading this entry !

No comments:

Post a Comment