Thursday 5 November 2009

Si tak hensem yang berperangai buruk

kpd anonymous,


aku tau kau xhensem mahu pun bergaya. bukan shj badan kau tidak tough, malah perut kau juga berlipat ketika kau pkai baju fit ala-ala zaquan adha. Tapi aku xsalahkan kau kerana kau xhensem. Perangai kau yang suka menabur fitnah dan berperangai keji itu harus diperbaiki.

Tidak apalah jika berperangai keji asal jangan melibatkan orang lain. Tapi kau merupakan manusia yang buruk perangai dan rupa, dan keburukan kau itu membawa kesusahan dan kebencian kepada orang lain.
Kau patot berasa kasihan dengan diri sendri yang tiada nilai itu.

Kau membuat fitnah disana sini, mentertawakan benda yang tak kelakar, memfitnah orang yang tidak berdosa, dan mendengki pada insan yang hensem a.k.a abg aku. Ini jelas menunjukkan yang hidup kau tiada guna dan makna. Baik kau bunuh diri sajalah.

Memandangkan aku tengah exam sekarang, maka aku selalu buat solat hajat dan solat duha. Ingatlah, doa orang yang teraniaya ni makbul. Kalo kau tak takut balasan tuhan, silakan teruskan perangai keji kau ni. Janganlah lupa, balasan tuhan tu bukanlah dalam masa seminggu dua, tapi mungkin lg 1 thn ataw mungkin lagi 5 thn. Berjaga2 lah wahai si keji yang berhati busuk.


p/s: korang bleyh baca kat comment entry 'Engkau ni hemsemlah'. die ni suke mencarut dan menfitnah org tak berdose
p/s/s: aku nk exam ni, xkuase nak layan org akal pendek cmni
p/s/s/s: cepatlah 14nov! aku nk balik malaysia nak makan kopok leko!

No comments:

Post a Comment