Friday 5 August 2011

Pictures by Panasonic LX3

Assalamualaikum

Rasanya semua member aku dah tahu tabiat aku yang suka ambik gambar banyak gila nak mamp tapi tak upload kat facebook mahupun update blog. So dorang dah malas dah nak guna camera aku sebab dorang tau gambar diorang takkan keluar punya hahaha. Kalau mereka bernasib baik gambar mereka akan keluar. Tetapi mungkin setelah 3 - 4 bulan menanti =')

Entry ni aku saje-saje je update sebab internet dekat rumah aku laju hihi. Gambar-gambar yang aku snap ni adalah random. Ada yang dulu punya ada yang sekarang punya. Camera yang aku guna adalah Panasonix LX-3. Setting masih dalam kategori hampeh dan noob. Main tekan-tekan je. Malas gila nak belajar setting camera baik aku belajar anatomy. Sesiapa yang pandai setting camera ni boleh la berkongsi ilmu terutama kalau nak snap potrait. Skin tone yang aku snap tak berapa nak cantik.


Spaghetti @ Sweetchat Cafe

Vincci's plastic pastel rose ring. * In love! *

Sunflower @ SK Sungai Leman, Sekinchan

Cages @ Gurney's Drive, Viva Homes

Katsu Teriyaki Bento

ABC RM4.50 tapi sepatutnya RM2.00 pon dapat.


p/s : Kalau bosan boleh lah shopping baju raya di booth Arlene (booth no 49) dekat 1st Floor Subang Parade, dari pukul 11pagi ke 7malam pada setiap hari Sabtu dan Ahad( 6,7,27,28 Ogos 2011 ). Korang layak mendapat diskaun kalau mention korang adalah pembaca blog HoneyKoyuki!

Thank you for reading this entry !

No comments:

Post a Comment