Thursday 3 June 2010

Happy Thurs y'all !

Assalamualikum.
Today is thursday & i got no class for today! yay for me yay for me. But as usual, Im not gonna spend my lovely day-off outside. I prefer to be a lazy potato-couch at home. Bahagia kau taw tak bila dapat bersenang lenang kat rumah berguling guling di atas katil walaupun katil single je!



Yes yes yes! I just can't take my eyes away from that LCD. Im staring at her, she's staring at me when eventually we are the freaky same person dude! mak aih self-obsession takleh belah..rase nak tampa je pipi sendiri!


Use your goddamn brain to figure out what my drawing is all about. Hint: What is the song sang by Irwanshah & Acha Sepriatasa? Answer : a. my heart b. my hump c. maya karin .Another Hint : after you got the answer, then do a cross section & view from above. You'll get the same picture just like mine.


I spent the whole day reading ! Seriously it was tough to tune your body & motivate yourself to continue reading as if you were reading one of the most coolest novel on earth. Walaupun spent the whole day reading, but bukan la whole day sangat sebab baca sikit pastu tido bace sikit on9 bace sikit makan, tak ke it took u one whole day haha. Ok i nak cite sket sal headgear kat u all. bukan gear kete manual tu taw. u alls ni....(kenapa all mesti kene ade 's' lg?) dem.



Tengok inner syria yang I pakai tu. yang merah biru tu comel kan? kan ? nampak macam striking tapi kalau pandai match dengan outfit sume pasti gorgeous tau :)



Kalau korang perasan, shawl heart heart ni memang trend remaja masa kini. ingat najahtul je ade, i pon ade la (tetibe terase offended haha) cube compare gambar yang ini dengan gambar atas tadi. same kan kan hee....memang seswai la sebab I pon sekarang tgh belaja pasal system jantung..bila pakai shawl ni I rasa macam I ada persefahaman dengan jantung sendiri awwww......@S$EDR%%RRFD##%$^$&*!



Ha 1 lagi yang meletopz di pasaran is tudung syria lycra pelbagai layer. Rasenye kalau kementerian kesihatan buat pemeriksaan kesihatan dari rumah ke rumah di seluruh Malaysia, mesti akan nampak tudung syria yang gojes ni bergantungan di ampaian. At least 1 rumah 1 la kan hehe...so kepada u alls yang takde lagi tudung ni cepat2 la beli..tudung ni bukan saje senang nak pakai, senang nak campak, senang tak payah gosok, pokoknye sume senang tau hehe..


Kalau korang memang follow trend-trend tudung & shawl masa kini & nak yang latest collection punye dengan harga yang berpatutan boleh try usha this link. Memang best u all!!! Headgear yang I pakai kat atas ni sume collection dari blogshop ni tau. Happy Shopping !

www.sayapunyashawl.blogspot.com

Thank you for reading this entry !

No comments:

Post a Comment