Saturday 5 June 2010

Edisi mari melihat muka saya tanpa make-up. Wah innocent sungguh!

Assalamualaikum !

Wah tajuk nak gempak je kan. Teehee.. Gedix giler dow gelak camni T_T. Anyway, bagaimanakah rupa aku tanpa sebarang make up langsung di muka termasuklah whatever contact lens jadah. Soalan nak macam bagus je, bajet orang kesah muka kau camne wahahaha. Ok enuff people enuff.



Begini ! Wahaha baik kan baik kan. Memang aku dilahirkan dengan muka yang amat innocent, sampai ada orang kata muka aku ni macam muka manusia yang selalu ditindas. Tak sudah ngan tu, dorang siap bahan aku lagi kata aku ada mata yang kesian. Bila tengok muka aku je, rasa macam nak sedekah sebab kesian sangat (-_-). fine people fine ! No wonderla masa sekolah dulu, bila students kena kutip derma Jogathon, aku antara student yang selalu dapat kutipan derma terbanyak. kehkeh




Ha tengok ni. Pakai CONTACT LENS CAP INDON & EYELINER telah merubah segalanya :')




Ramai yang bertanya aku pakai eyeliner apa, contact lens apa jenis yang besaukan mata ke, julingkan mata ke eh tak tak. Aku kai CONTACT LENS STANDARD SIZE CAP INDON. Pastu aku pakai foundation brand apa. Let me tell you something, i dont wear foundation at all hehe. Tapi i memang emphasize kat sunblock sebab people with fair skin tend to get skin cancer more easily. I pakai 2 types of sunblock. CLINELLE & TIA AMELIA. Lepas tu thin layer of COMPACT POWDER CAP INDON atau kalo nak full coverage kadang-kadang pakai LOREAL TRUE MATCH MINERAL MAKE-UP. Apply eyeliner CRAYON IN-2-IT, pakai LIPSTICK CAP INDON & ETUDE HOUSE'S LIP PLUMPER. Kalau korang tanya i pakai skin care apa, I tak stick to one brand. For the time being i pakai campo2 antara Clinelle, SK2, Mentholatum & Tia Amelia. OK ok ok ok? Harap menjawab soalan-soalan yang korang utarakan before ni! hee apepon sume tu tak penting. I just cant live without my EYELINEERRRRRRRR !!!! :) bye!


Thank you for reading this entry !

No comments:

Post a Comment