Wednesday 25 April 2012

Pre : In Trend TV2 TV Shooting @ Extreme Park Sunway Lagoon

Assalamualaikum

Sewaktu mendapat panggilan daripada rancangan In Trend TV2 untuk mengadakan shooting di sebuah pusat permainan ATV di ibu kota, saya dengan berlagak gila what the hell nya telah menolak & request something more extreme. Konon macam biasa main permainan lasak gitu, padahal rollercoaster tak lasak ok. Sangat tak lasak.

Dan In Trend TV2 pula being understanding & sangat loving, terus they make my wish granted. Ha amek kau. Oleh itu, aku akan melakukan 3 aktiviti extreme di Sunway Lagoon Extreme Park pada hari ini. FFFFUUHHHHH !


Bungy Jumping : Ya Allah aku ni macam menempah maut, padahal aku sangat takut nak terjun gaya bebas wuwuwu sudahlah akan direkod dalam tv pula. Bagaimana kalau tudung tercabut??Aku akan melompat dari ketinggian 22 meter. Well not really that high if compare to New Zealand punya kan, but still I got problem with steepness !



G Force X : Duduk dalam capsule dan akan dilontar kan ke atas pada ketinggian 65meter, 120 km/jam. Yang ni aku excited and rasa secured sikit sebab ada sabuk pengaman. Ehemm.


Go Kart : Nak bawak laju-laju tanpa kena saman. Haritu sedih sangat sebab kena bayar saman RM150 sebab kena speedtrap kat highway..


In Trend tanya apa preparation aku sebelum naik extreme rides ini. Jawapan : Avoid seeing Bungy Jumping accidents dekat YouTube.

Tatotnyew itew. Wish me luck =) - Pictures credit to SunwayLagoonRocks blog.

Thank you for reading this entry !

No comments:

Post a Comment