Sunday 4 April 2010

Diarrhea & Pembaca yang baik hati.


Hai assalamualaikum semua. Saya sakit perut hari ni mungkin sebab makanan yang Farah beli semalam kot. Tapi Farah makan takde ape-ape pon. Saya dah pergi toilet 6kali da hari ni. korang boleh kira betapa banyak masa saya dah habiskan dalam toilet. Kalau toilet tu ade wi-fi ke lampu disco ball ke takpelah kan. Dahla toilet kat rumah ni jenis yang cangkung tu penat gile kaki ni, naik kejang semua otot. tak syok langsung. (-_-)

Saya ada keje nak settle ni tapi sebelom tu saya nak update sikitlah. Dulu blog saya tak femes pon, dan saya tak expect pon die nak femes sbb saya just anggap dia mcm virtual diary. Alah takat-takat nak bagitau hari ni buat apa, makan apa, in case kalau kawan tanya 'KAU INGAT TAK KITA MAKAN APA PADA HARI RABU JAM 6.08 PETANG TEMPOHARI'.so boleh la check kat archive blog kan sebab ada black& white proof.

Tapi makin hari traffic blog makin bertambah & ramai yang hantar saya message kat fb suroh saya tulis blog banyak2 sebab suka baca. Hati ni makinlah berbunga-bunga. Itu pasal suka sangat update blog padahal keje belambak ni a. Terima kasih anda semua. Lepas itu ada beberapa bloggers yang buat review pula pasal blog ni. Wah ini lagi tak tahan. Saya baca berkali-kali tau sebab suka sangat. hehe. lagi suka dari jumpa Zaquan Adha. Lepas baca mesti saya akan pikir. WAH MASIH WUJUD ORANG BAIK HATI MACAM NI YE, NAK REVIEW BLOG SAYA SECARA RELA :). terima kasih semua, you know i love you.


Mari kita terjah blog-blog mereka yang telah menaikkan traffic blog saya :)




* Cik Masz, Soffya & Syira terima kasih sebab bersusah payah. Saya sangat menghargai :) *


Thank you for reading this entry !

1 comment:

  1. Anda Bosan Menjadi Pemain Dan Ingin Menjadi Bandar??? Temukan Solusinya Hanya Di PesonaQQ.com

    Penawaran Special Dari PesonaQQ Untuk Anda Yang Bergabung Hari Ini Juga :

    =>> Bonus Turnover 0.3% - 0.5% (Perhari)
    =>> Bonus Referensi 20% (Seumur Hidup)

    Keuntungan Anda Yang Bergabung Bersama Kami Di PesonaQQ :

    *Data Anda Aman Bersama Kami
    *Pelayanan Customer Service Yang Ramah 24/7
    *Tersedia 8 Permainan Dalam 1 Web Yang Sesuai Dengan Skill Anda (Poker, Domino QQ, Capsa Susun, Adu Q, Bandar Q & Bandar Poker)
    *Bonus TURNOVER Yang Melimpah & Bonus REFERENSI Yang Berlaku Seumur Hidup
    *Hanya Dengan 1 Akun Anda Sudah Bisa Bermain Semua Game Di PesonaQQ.com

    Kalau Bukan Sekarang Kapan Lagi???

    Ayok Tunjukkan Skill Anda Sekarang Juga, Hanya Di PesonaQQ.

    ReplyDelete