Tuesday 6 April 2010

Contest Gagak Hitam Bergaya! rm200 untuk dimenangi

Nak join?

Syaratnya senang je.

1. Gambar anda bergaya dengan cermin mata hitam sambil memegang snek kegemaran anda. Pakaian bebas.

2. Buat gaya anda tersendiri dan jangan lupa bagi caption pada gambar. Contoh ” saya suka makan keropok!”

3. Buat satu entry khas untuk kontest ini dalam blog anda, sertakan gambar dan jangan lupa backlink ke blog porttuantanah.com.

4. Letakkan URL link kontest anda di ruangan komen entry ini.

5. Jadi follower porttuantanah.com.

6. Letakkan banner porttuantanah.com di sidebar blog anda sepanjang kontest berlangsung.


caption : in keropok kentang I trust !

Tarikh kontest bermula pada 29 Mac 2010 hingga 10 April 2010.

Hadiah pertama rm100 + ruangan khas di sidebar blog porttuantanah.com untuk mempromosikan blog anda.

Hadiah kedua rm50.

Hadiah ketiga rm30.

Hadiah saguhati x 2 rm10.

5 gambar pemenang akan dipaparkan dalam entry khas pemenang Kontest Gagak Hitam Bergaya.

Terima kasih organizer. saya harap saya menang kerana saya percaya keropok kentang dapat memberikan saya kebahagiaan. ^__^. In keropok kentang I TRUST!

Thank you for reading this entry !

No comments:

Post a Comment