Wednesday 3 March 2010

some random thoughts

Hello assalamualaikum !

Selain tido, hobi saya adalah bersukan. Dulu saya main basketball, masuk acara track, dan juga ahli silat. Selain itu saya juga main netball dan futsal secara kecil-kecilan sekadar memenuhi jemputan. Tapi sekarang sudah menjumpai kegilaan terbaru !

Iaitu SWIMMING !

Ye swimming. Saya sangat suka swimming sekarang. Sejak mendaftarkan diri ke kelas renang minggu lepas, hati seakan akan tidak tenang apabila melihat air. Terasa mahu dive dan terus swimming laju2 hehe. Kelas swimming saya 2 kali seminggu iaitu selama 2jam pada hari ahad dan 1 jam pada hari selasa. Namun disebabkan terlalu gilakan swimming maka telah mengextend kelas sehingga 2 3jam stp kali datang! Kan best kalau de swimming pool kat ghumah hehe :)

Another update, nanti parents nak datang yay sangat gembira :) boleh pergi shopping secara percuma!

Lagi update, ayah sudah orderkan saya Macbook dari applestore. Oh saya sangat mendambakan laptop sekarang !!

Last update, saya macam addicted makan sayo sekarang. Hari tu saya beli nak dekat 10jenis sayur di griya masa shopping barang rumah dengan farah.

Ok tu je.byee nk g klas.

No comments:

Post a Comment