Friday 19 March 2010

mari buang masa bersama saya.

Salam semua :)
Biar aku cerita pada hari ini aku buat apa. Sebab bosan sangat ditinggalkan keseorangan di rumah akibat housemates telah pergi tdo umah org lain dan lg sorang tak balik lagi maka biar aku bagitau korang semua jadual aku pada hari ini. apa? korang tak nak tau? pesal pulak? tak best ke ? best an...an...

baiklah ! mari kita mulakan!

0800 - sampai ke bilik tuto je nampak roti dan sardin lantas aku menerkam dengan pantas tanpa mengira halal dan haram, mencapai plestit roti mengoyakkan roti jadi dua pastu cicah laju-laju dalam sardin yang dimasak oleh suraya aini. namun baru sempat membaham 2 keping roti, permaisuri agung a.k.a dr nadjwa sudah sampai lantas aku mencampak roti yang tak sempat di makan ke dalam tapewer dan berdiri tegak tanda hormat.
PERASAAN : agak kecewa kerana tidak dapat menghabiskan makanan percuma :')


0800-1030 - telah men'volunteer'kan diri untuk menjadi ketua untuk case pada hari ini iaitu 'systemic lupus erythematosus' (sle). namun akibat banyak sangat makan garam & ajinomoto, otak bergerak agak lambat atau lebih senang kata lembab. namun berasa gembira kerana LI sikit, lagipon ni last case before final. lepas ni boleh bersenang lenang menjemur pakaian di ampaian stainless steel sambil mengusha jiran sebelah rumah wkwkwkwkwkwkwkwk
PERASAAN : last case before final? CUAK DOE!


1030-1100 - ahli perbincangan yang berjantina sama mula mengorak langkah dan membuat barisan. semi-slr kepunyaan anak kepada dato' lokman mula menampakkan batang hidungnya. butang 'power' ditekan lantas ahli perbincangan berjantina sama mula mengkakukan diri walhal belom lagi tekan butang shutter. paham tak korang ni? oklah dalam bahasa mudah. kitorang tangkap gambar tadi guna camera lutfi bin dato' lokman. mudah bukan?
PERASAAN : camera SLR sangat best rasa macam tak nak pulang pule (-_-)


1100-1115 - meredah panas terik bersama housemate, Farah untuk membeli sesuap nasi eh bersusap-suap nasi di gerbang. untuk pengetahuan anda, gerbang ni adalah tempat dimana street vendor berkumpul. orang kata jangan beli kat situ sebab tak hygiene tapi aku dah bedal bertaon-taon dah oraet jeh maka aku tak endahkan segala bisikan syaiton itu. tadi aku makan nasi gila pedes (nama nasi tu memang NASI GILA), soto ayam dan buah jambu air. sedap bai !
PERASAAN : aku beli makanan banyak gile sebab ingat duit banyak lagi rupanya tinggal baki rp1000 je (rm0.36). kesian. pakai blackberry macbook bagai tapi duet dalam purse ade tigeposen jeh hahahahahahaha


1300-1530 - kelas skills lab bermula. aku memang hangin la dengan skills lab ni. aku dah la tak suka nak hafal-hafal ni pastu aku jadi hangen la kan. pastu doctor L_ _ _ M _ (nama dirahsiakan) pulak kasi aku double hangen. namun disebabkan aku dah berjanji taknak buat orang tua-tua sedih maka aku senyum je walaupun dalam hati dialog sumpah seranah mula berleluasa ibarat kes curi motor di seremban yang semakin menjadi jadi.
PERASAAN : korang tau, moto ayah aku pon kena curik. jahatnam punye pencuri.


selebihnya - tengah tulih blog gegege :) anyway tadi ade snap gambar dengan rakan-rakan tuto. sumenye comel lote belaka. chewing gum Lotte pon tak dapat tandingi. hebat bukan.


bermanja-manja secara berleluasa.

terimalah pantun 2 kerat aku.
mak aku pesan 'tin jangan main duit kutu!,
wah comelnye beg & katak itu.


muka menjadi pucat setelah brain-storming selama 2jam setengah.


bergossip sambil berdiri supaya pengaliran darah ke otak lebih lancar.


Kamilah duta-duta produk anda ! kami ada keyboard?? beg makeup,beg make up, beg make up, botol ribena & pensel box pemberian yana kepada suraya ketika birthdaynya! (dari kiri ke kanan)


nyesal tak buang masa baca entry kali ni? anggaplah ni sume dugaan. tak sume yang kita harap menjadi (-_-) hahahahahaha muaxxx !

No comments:

Post a Comment