Saturday 9 February 2013

HijabMode

Assalamualaikum

Pada suatu hari, seorang blogger yang kurang bergaul dengan masyarakat telah menghadiri majlis pelancaran majalah Hijabmode. Ini adalah sangat menghairankan! Kerana blogger tersebut tidak berapa menggemari majlis yang ada ramai orang. Lagipun, semua orang tahu bahawa beliau memang tidak pernah join pon apa-apa event. Tahap kemalasan blogger tersebut memang tidak boleh disangkal lagi. Tak perlu berdebat tahu?


Tetapi kali ini, blogger tersebut bertindak di luar jangkaan. Beliau telah hadir ke majlis perasmian majalah ini. Apakah semua ini?!


Hijabmode. Dapatkannya di pasaran (Padahal sudah keluar sejak Januari, entah-entah sudah habis di pasaran bahahaha). Hijabmode ini adalah unik kerana ia telah melancarkan 2 edisi serentak. Edisi black dimana Norjuma & Natasha Hudson menjadi covergirl. Dan edisi white pula covergirlnya adalah Diana Amir, Lynda Roslan & Fatin. 

Kesemua nama yang disebut diatas adalah nama-nama besar dalam industri hiburan Malaysia kecuali si Fatin itu.

Eh, Fatin who? Nama saja sudah tidak sesuai jadi artis..

Fatin Liyana ! Miahahaha iolss lettew. Engkau mampu datang majlis pelancaran pakai tudung syria RM10 yang dah berbulu-bulu sebab kerap nau basuh?? Nasib baik Long cardigan dari Thepoplook.com & Chiffon dress dari Arlene.my telah mengkaburi mata peminat (eh ada peminat ke?)


Ini adalah trademark Honeykoyuki tahu. Apabila menjumpai camera, tanda peace harus diletakkan di sebelah muka. Pastikan jari telunjuk berada di paras upper lip dan jari tengah berada di paras kening. Kalau kening kau terjongkit, agak susah sedikitlah. Kak Juma harus praktis dengan lebih kerap ya. Terlalu jauh peace dari muka. Saya bagi 2 bintang sahaja daripada 5 bintang. Teruskan usaha ya untuk mendapatkan 5 bintang, tidak boleh mengalah !


Oho saya hanya bergurau saja tadi ihik. Kak Juma adalah datin yang paling cantik di dunia. Selain cantik, beliau juga humble, rajin berbual, kurus serta tinggi. Pakej ini adalah idaman setiap wanita tahu. Nasib baik kak Juma tidak suka Big Bang kalau tidak habislah TOP akan jatuh cinta dengannya (fuh!)

Tetapi saya telah menemui sisi comel Kak Juma :


KJ : Fatin, macam mana nak contact Fatin?

FL : FB boleh tak kak Juma? Sebab saya takde twitter mahupun instagram. Sedih kan... =')

KJ : Hee.. I lagi sedih...I takde FB, Twitter or Instagram. I cuma tau sms & call jeeee hahaha.. 

FL : ..... (Terkejut kerana rupanya ada orang lagi sedih dari aku hahaha)

KJ : Cantik cardigan you! Beli online ye? I sebenarnya teringin nak shopping online tapi tak reti nak buat cemane, takut tersilap * buat muke comel *


OMG didnt expect that coming out from the mouth of CEO of Aidijuma

Gahh comel gilo =)

Thank you for reading this entry !

No comments:

Post a Comment