Wednesday 7 November 2012

CROCS Vouchers worth RM248 Giveaway

Assalamualaikum

* LATEST UPDATE *

Kepada NUR ELYANA BT ABD AZIZ, sila balas email saya sebelum AHAD 11/Nov/2012 11pm. Tiada sebarang respon dari anda setakat ini...jika berterusan saya akan letgo voucher anda kepada orang lain ='). Jadi haruslah cecepat contact iolls k.


* WINNERS UPDATE *

ANIS ATHIA - anis_athia@yahoo.com
NUR ELYANA BT ABD AZIZ - violet.lepidoptera91@gmail.com
FATIN SHAFIKAH BT RIBUAN - ateynaika@yahoo.com

Congratulations for the winners! Kepada yang tak menang takpe, insyaallah in future saya akan buat lagi giveway ok! Sila jangan berputus asa =) Thank you for participating!

* * * * *
Hi semua =) Setelah aku mewarwarkan tentang giveaway tempoh hari, aku berharap ada diantara korang yang excited/interested untuk join. Pleasela bagi sokongan, jangan bagi Iolls malu sendirian voleh tak? Hahahahaha. So yeah sebab kepala aku bercelaru, sibuk dengan hand team orthopaedics posting maka aku tak sempat nak pikirkan pasal terma dan syarat. Apa punya organizer ntah main serkap jarang je LOL. 

Kembali kepada giveway tersebut, aku ada 3 vouchers bernilai RM248 untuk diberi secara rambang kepada sesiapa yang bertuah. Followers blog ni ada 46 000, tak kira lagi silent reader yang tak follow blog ni. Ini bermaksud pertandingan ini sangatlah sengit.  JIKA ANDA MENANG, MAKA ANDA SEMEMANGNYA BERTUAH DALAM KALANGAN MEREKA YANG BERTUAH. (oo ko nak cakap sesiapa yang baca blog ko ni memang bertuah la eh?? )


SYARAT-SYARAT CROCS VOUCHERS WORTH RM248 GIVEAWAY

1. Bacalah doa supaya murah rezeki
2. Comment entry ini dengan ayat 'Fatin Liyana, saya nak menang please!'
3. Sertakan nama dan email anda
4. Tarikh tutup giveaway 6 pagi, 8 November 2012.

* 3 pemenang akan dipilih. Setiap pemenang akan menerima 1 set vouchers CROCS bernilai RM248. Vouchers ini hanya valid digunakan di CROCS Berjaya Times Square SAHAJA sehingga 18 November 2012.

* * * * * *

Janganlah bersedih kalau anda rasa peluang untuk anda menang tipis. Jika anda rasa anda amat memerlukan vouchers tersebut, saya sarankan agar anda bangun awal pada esok hari dan beratur di CROCS Times Square. 120 orang yang pertama akan menerima vouchers bernilai RM248. (Tapi kalau uolls jenis yang bangun lambat, uolls masuk jela giveaway yang iolls anjurkan ni hehe)



Selain itu, CROCS juga ada buat cabutan bertuah di website baru mereka. All you need to do is, pergi bermain pilih-pilih CROCS YOUR PATH YOUR STYLE, share di Facebook, isi borang penyertaan dan berdoa agar hadiah 3H 2M trip ke The Detai Langkawi untuk 2 orang + 2 pasang CROCS menjadi milik anda.

 Bermain pilih-pilih CROCS

 Isi borang dan share di Facebook. (wajib share, kalau tak share, dikira tak layak untuk sertai pertandingan)

Click here to win :


SELAMAT MAJU JAYA KENGKAWAN =P

Thank you for reading this entry !

No comments:

Post a Comment