Saturday 28 January 2012

A day with Maria Elena, Shea Rasol & Adriani Adnan

Assalamualaikum

Kalau korang adalah fan kepada Pastelina, pastilah korang kenal dengan nama-nama hebat di atas. Saje je buat title yang eye-catching tauu kak Fatin ni. Teehee sebenarnya kami adalah kawan. Aku selalulah jugak jumpa Shea & Yanny bila ada occasion like wedding etc. Malah, Maria adalah my future sister in law gitu. ( She's engaged to my brother in case if you don't know) Insyaallah this coming December, they are going to tie the knot yay!

Itu hari, dak bang atau nama glamournya Dato' telah membawa aku ke rumah Maria dan kami ber-mingle around dengan seronoknya. Well, being the only daughter in the family gives me no chance for sister bonding time! So aku rasa sangat overwhelmed bila dapat lepak satu katil dan bercerita tentang Yanny's cute baby bump, Shea punya future plans and Maria punya hantaranss. *Sister fist.

The real agenda behind this was actually kitorang shoot untuk Pastelina punya latest collection. Tapi tak rasa macam shoot sangat pon, rasa macam main-main dengan bubble jeww. Hihi. Don't forget to visit Pastelina tomorrow at 9pm ok. Actually aku tak tengok pon lagi macam mana rupa aku dalam gambar tu. Aku ada firasat yang mengatakan bahawa muka aku akan kelihatan seperti kembang semangkuks. Tapi dengan kehebatan Shea Rasol sebagai photographer, maybe the chance is slim.

Swansey sangat comel. Orang sibuk main makeup dia pon nak sibuk juga. Cats nowadays don't have boundaries is it? *Le me scolding le cat.


 With make up on for the shoot ! Shea kalau anda lebih bertenang pastilah gambar anda takkan bergegar.


Me looking anime-ish liao! My ever comels syria is from arlene.my


Yanny de adorable preggy mommy gained 5kg and she started to worry! I advised her to just chillax because the best weight gain in pregnancy for a previously normal BMI mother is between 11 to 16 kg =)


Me & Maria without our make up on. After the shoot, Shea & Yanny sudah pulang namun aku pergi teman the couple to survey their hantarans dekat OU. Rancak gila ini perempuans berborak during our coffee break while on the other side.....


Le Dato' is sleeping like a boss.

Thank you for reading this entry !

No comments:

Post a Comment