Friday 15 January 2010

Sorry saya lambat menjawab TAG anda.

Hi. Orang laen dah lame dah jawab tag ni aku baru terkial-kial nak buat. Anyway thanks to Amal-mater sebab tag aku. Kau ni taw taw je aku suke online wahaha :). Mari kite menjawab soklan bersame-same!



1)ADAKAH ANDA RASA ANDA HOT???aku hot-tempered. bak sini ak pang sekali. haha


2)UPLOAD FAV PIC ANDA...


3)CERITA PASAL GAMBAR
bukan la favourite pic. aku maen random je yang mane aku jumpe dalam folder UNIVERSITAS PADJADJARAN. mak aih panjang bukan nama folder tersebut :'). Gambar ni mase masuk pertandingan busana muslimah mase first year dulu. Tapi kalah sebab juri kata kena berpakaian menurut aurat yang menepati syarak. Baju den ketat bai. Tudung pon tak labuh. :(


4)BILA TERAKHIR KALI MAKAN PIZZAApa soalan takde kena mengena ni. Aisy ha hari tu masa balik mesia, de makan pizza hut ngan asfiq ngan ibu. boleh tgk entry sebelom ni. ade gamba asfiq hehe

5)LAGU TERAKHIR ANDA DENGAR
Kak Dart nyanyi lagu I Go kat blog die. kagum :')


6)APA YANG ANDA BUAT SELAIN MENYELESAIKAN TAG INIBerfikir kenapa Zaquan tak online sebab nak menggedik dengan dia. haha


7)SELAIN NAMA SENDIRI ANDA DIPANGGIL NAMA APAYam Tuan, Tuan Muda dan kesultanan melayu melaka haha. Ikot ang la nak panggil apa pon.

8)TAG LAGI 8 ORANG- hafiz firdaus sayang
- fedri & tomy jiran sebelah
- arxar nadhirah
- chubbs binatang peliharaan
- syafik pemain bola yang keding
- hello kitty
- zaquan adha hensem tapi tak online
- aidil zafuan kenapa kau tak approve aku dekat FB


9)SIAPAKAH ORANG NO.1 KEPADA ANDA
my lovely boyfriend of 4 years. berdada lebar seperti seorang athlete. pemurah, penyayang dan suke memuji. manje seperti anak-anak kecil kehkeh

10)KATA SESUATU MENGENAI ORANG NO.5hari tu tertengok gambar dak chapix kat FB cipok..hensem siot! Mase tu badan die tak kurus sangat cam skang..haa pe lagi. G la mnum protein!


11) No.3 ada hubungan dengan siapa?
Hubungan dengan bf die iaitu paan. dorang romantic couple wooo!


12) Bagaimana pula dengan orang No.4?
Chubbs tak dibenarkan bersosial. Biar akak-akak kau yang bersosial haha.


13) Pesanan kepada orang No.6no 6 bukan org die Hello Kitty


14) Kata-kata cinta untuk No.2
Walaupun kau hensem dan kaye tapi jangan la bukak lagu kuat2 sampai berdengung telinge aku dengar lagu minang kau. eh ni bukan kate-kate cinta la sorry!


15)ADAKAH NO.7 DAN N0.8 MEMPUNYAI PERSAMAAN
Kembar. Lelaki. Mutu. Gaya. Keunggulan.


16) Berikan 5 perkara yang anda tahu tentang orang yang men'tag' anda.
Name die amalmater. (cari kat link)
Die sangat cantik bila pakai contact lens sebab mate die besar
Sore die pon sedap bile berkaroke
Die sangat active dan ade byk jawatan
Namun die ketot hehehe ( jgn mara )


17) Persamaan kambing dengan lembu.
Kambing punye suara nyaring. Lembu pulak suare macam banyak kahak. laaaa kau tanye persamaan ke. tapi aku dah terjawab perbezaan...sedih a camni.

18) Perasaan buat tag ni.
Lenguh kaki. walaupun type gune tangan.


19) Adakah anda tahu si razman tu sengal?
Bajet razman terkenal. (siapa razman ni??)


20) Gay or Les?Konon urban sangat a homosex? Tak heran la weyh.

No comments:

Post a Comment