Wednesday 13 January 2010

Hari ini saya belajar tentang tulang.

Hello!
Minggu ni, case aku tentang fracture. Fracture tu patah tulang.
Jadi, this week is all about bone (orthopedic). The anatomy, histogenesis, physiology, pathology and etc. So tadi, lepas tutorial pasal case fracture, ada kelas kat lab anatomy. Nah gambar.



Duduk gaye samseng menjadi ikutan remaja sekarang

Scarf pemberian Najahtul Iylia sungguh comel bukan. Namun si pemakai nampak seperti tercekik kerana leher pendek.

Itu dia X-ray. Macam cerita CSI kan. Terketaq aku interpret benda ni.


Nani yang cantik, Fifah yang ayu dan aku yang berpipi empat segi.
Mari bermain drum bersame fidot sapidih! haha


Kenduri sup tulang..bacaan doa iringi oleh Ustaz Mohamad Fikri Ibnu Al-Qadri (bukan nama sebenar)


Kerusi lagi banyak dari orang..kerusi lagi rajin datang ke kelas berbanding orang..


Adakah korang tahu badan kita mempunyai sebanyak 206 tulang?Tadi doctor suruh kitorang susun tulang2 tu jadi cam manusia punye. Lagi susah dari maen jigsaw puzzle 5000 kau taw.. berpinar biji mate aku..haha
macam mana la sheikh muzaphar boleh jadi orthopedic surgeon salute ah!

No comments:

Post a Comment