Wednesday 9 December 2009

Please tell me how to concentrate in class!

HELLO !
Aku suke medic. sebab aku tak suke physics & math.
Tapi kalau suka tak bermaksud aku rajin. Kalo tak rajin tak bermaksud aku bebal. Kalo bebal maksudnye bodoh. Kalau bodoh isy jangan cakap bodoh la tak baek. berdose. kite bagitau mak awak~ a haa xtaw lantak lan botak lan makan taik katak. what the???


Hari ni aku datang ke tutorial lambat 10 minit. Mood masih bagus sebab perut kenyang makan cekodok dalam kete ngan makan bento chicken teriyaki mase break 10 minit tu.

Ok bile petang je, dalam pukul 1. Mood aku berubah sedikit. Mase budak ni buat presentation aku sibok dok berangan nak makan ape la balik ni, esok nak pakai baju apelah, adekah Chubbs sudah berak pada hari ini dan sebagainya


Aku paling tak suka waktu Lab dimana keadaan lab sungguh menakutkan dengan manusia berkeliaran, bertempik-tempik kerana merasakan patung yang organ die boleh dicabut-cabut tu sungguh melawakkan.


Walaupun aku group 1 tetapi kami selalu masuk lab lambat akibatnye dapat tempat duduk yang belakang sekali in the world yang takde kerusi kalau ade kerusi pon kena amek sendri kat lab sebelah. Lepas tu kepale si lelaki-lelaki yang panjang di hadapan telah menghalang permandanganku yang luas terbentang :')



Aku ingin belajar, ingin menuntut ilmu yang suci ini demi membantu insan-insan yang bakal memerlukanku di masa hadapan. Namun keadaan yang hiruk pikuk dan bosan yang amat telah merampas keazamanku yang kental itu. see see bukan salah aku ok? aku hanya insan yang lemah yang tak berupaya melawan takdir..... hahahahaha


kitorang di bagi mase 9minit, tok buat scheme drawing bout oral cavity and stuffs.. lain orang lain lukisan..walaupun muka sama2 comel..


hahahaha betoi dak?? buruk gila lukisan nani (wane ijau tu)..cam hape ntah....hehe sebbek lukisan aku lawa...ok cepat puji beramai2!


*menyamar dinding* keliru tak keliru tak?? hahahaha
oklah..cam takde hala tujuan je aku ni haha.kesian kat diri sendri.
Rerajen la belajar ye kengkawan!
Tata!

No comments:

Post a Comment