Thursday 18 October 2012

Geli

Assalamualaikum

Ramai pembaca yang bagitau aku, dorang nak tau macam mana life aku dekat hospital semua. Aku jarang cerita kat blog, entahlah aku lagi prefer cerita pasal life aku yang lagi satu tu (part bersuka ria tu memang aku suka). Tapi sebab korang dah request..insyaallah aku akan cuba update about my everyday life =)

Well, disebabkan aku hidup dekat dua dunia, so kawan-kawan aku memang ramai. Diorang pon datang dari pelbagai background. Dari budak medic ke model ke jual dvd harom ke customer service ke apa-apa jelah pekerjaan di donia ni. Oleh kerana latar belakang diorang sangatlah diverse, dorang selalu tanya soklan pelik-pelik dekat aku..aku pon tak tau macam mana nak jawab dah..


Rakan : Amek medic best weyh?
Aku : Oklah..best jugak
Rakan : Kira kalau patient berak camne? Bapak geli dowhhh
Aku : Kalau dia berak, berak lah..
Rakan : Pehhhh. Tak geli pulak kau?
Aku : Geli..
Rakan : Dah tu nak buat camne?
Aku : Biar jelah dia berak..boleh plak ko tahan-tahan orang nak berak
Rakan : Eee.. habis apa yang ko rasa kalau patient berak macam tu?
Aku : Busuk je lah
Rakan : Boring a cakap dengan kau
Aku : K

( -____- )

Nampak lembut..sebenarnya memang lembut pon hikhik (terus gelak kepit) minum pon air lemon..kaler pastel gitu...(takde kaitan i know) iolls ganeh dalam penulisan je.. mohon percaya dan sebarkan #


Siap pakai dress lagi, konon ayu lettew, hakikatnye marah nyamuk macam nak bertumbuk kahkah.... I'm wearing ThePopLook's Empire Combo Maxi Dress in Purple


Jalan-jalan KL pakai Peplum uolls! Bukan pelam ye.. jangan kasi malu den..sobut boto-boto yo.. I'm wearing Moddy's Delvina Skirt & Rosella Peplum Dress. Disebabkan peplum tengah in sekarang, aku pon turut menyemak, menyebok, kepochi dan sevagainya =)


How do you love my matching MNG Snakeskin Tote bag (Turqoise)? Got it from Moddy too!

Baiklah dunia fantasi sudah tamat. Besok harus menyarung white coat and terpacak di wad jam 7.30 pagi untuk sesi ronda-meronda (ward round). Bye!

Thank you for reading this entry !

No comments:

Post a Comment