Wednesday 14 March 2012

Ingin iklankan blogshop anda di blog saya?

Assalamualaikum

Disebabkan saya seorang yang mengada-ngada jadi saya telah mencipta sebuah blog baru khas untuk anda semua untuk promosikan blogshop anda. Nama blog saya itu adalah RELAHADO. Bukan non hado ye! Kalau nak tau kenapa saya pilih nama itu boleh la baca di blog baru saya itu dengan lebih lanjut.

Saya sedang cuti semester sekarang ni, jadi saya ambil peluang ini untuk melakukan sesuatu yang bermanfaat contohnya membina blog baru wtf. Apapon, ini peluang yang baik untuk anda promosikan blogshop anda. Saya akan letakkan link blog baru saya ini di bahagian atas sekali, pada kiri anda untuk kesenangan semua pihak.

Harga yang ditawarkan adalah begitu rendah sekali iaitu RM300 per entry + permanent sidebar link + labels. Diulangi, permanent sidebar link ok. Kalau di blog ternama lain, harga yang dicharge untuk sidebar link sahaja adalah lebih kurang RM200-RM500 sebulan. Lu pikir lah sendiri. Kalau berminat boleh isi form di Relahado ye =) Maceh!

Thank you for reading this entry !

No comments:

Post a Comment