Friday 12 November 2010

I got punk'd !

Assalamualaikum

Ni msg yang aku terima pagi tadi. Wow ok nampak sangat yang brader ni memang mental. Lepas aku check profile dia, aku tak rasa yang fatin liyana tiruan ada antar msg kat si siti ni. Dah sah sah brader ni psycho. Dari bahasa dia, kita boleh tau dia lelaki yang loser yang suka guna bahasa kesat. Lepas tu dia hidup macam dalam bayangan sebab orang cakap lain dia cakap lain. Lepas tu, dia main random je sembur orang padahal orang tak cakap apa-apa. Mungkin dia ada delusion. Gambar yang dia pakai ni aku rasa dia main rembat je entah perempuan mana punya. Conclusion, dia ni ada personality disorder takpun schizophrenia. 


p/s: ni last entry berkenaan dengan si schizo ni, lepas ni takde dah. aku nak sambung tulis pasal bali lagi besh hehe

p/s/s: kesian fakers sebab aku pergi tuduh dia yg buat onar :p. fakers sorry eh, si siti ni yang mastermindnye. bia die tanggung semua dosa dia putar belit alam. LOL

p/s/s/s: aku dah delete psss yang ke 3 ni untuk kesejahteraan bersame ! teehee


Thank you for reading this entry !

No comments:

Post a Comment